onsdag 5 oktober 2011

Nytt!



Lite shopping har det blivit senaste tiden! Betoning på lite eftersom övermöblerat eller överfullt aldrig riktigt varit min grej, ska en sak IN så ska en sak... nåja den hamnar kanske bakom gardinen! Fina gamla hyllan från Sörgården skall antingen få bli hatthylla i verandan om jag sätter krokar undertill, eller hylla över Julias säng så småningom. Vi har tänkt att flickorna skall dela rum och två stora prinsessängar i ett rum är inte rimligt. Men då kan ju Julia få en snirklig prinsesshylla ovanför en enklare säng! Har inte bestämt mig än men i vilket fall som helst passar inte den röd- bruna mahognyfärgen i något av rummen. Slipa bort all lack kunde bli fint men jag är rädd att jag förstör några små delar. Den blir nog vit, rökgrå eller vinröd! Eller kanske rosa såhär i rosa (-bandet) månaden oktober. Vad tycker du? En kakburk från Green Gate och några superhärliga små brickor att fästa på presenter blev det också. Dessa är från Förr & Nu. Om någon undrar varför jag skriver ut butikens namn eller länkar så kan jag berätta det! Jag känner mig väldigt nöjd med att det finns så många fina, roliga affärer inom några mils avstånd från vårt lilla samhälle! Det finns jättebra butiker på nätet också men jag vurmar gärna lite extra för de härliga som finns i närheten! Det är ingen självklarhet när man (helt frivilligt) bor på landet!

http://bloggkartan.se/registrera/11384/karlsborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar