lördag 8 december 2012

Slutspurt på utlottningen!





Vi har köpt lite nya (gamla) möbler! Jag var ute efter ett skåp till tv:n med säljaren ville prompt bli av med allt eller inget i sin annons! Så här står det ett helt matsalsmöblemang! Härligt! Bord och stolar är målade och har blivit skrivbord i Julias rum. Inte för att vår 2- åring skriver så mycket men fint att få upp dock-hus och annat i snäll städhöjd för mamma! De två skåpen skall bo i vardagsrummet. Det lägre av dem är klart och här kommer kärnan i inlägget! Jag älskar vitt! Men ibland behöver jag något annat för att framhäva det jag älskar med det vita. Så skåpen fick bli duvblått! Skall visa mer när allt är klart! 

Var gärna med i slutspurten på utlottning! På måndag morgon tar jag fram slumpgeneratorn!

Önskar en fortsatt fin adventshelg!


6 kommentarer:

  1. Duv blått ,ser jättefint ut
    spännande att få se hela
    ha en riktigt skön kväll

    SvaraRadera
  2. En jättehärlig färg på skåpet =)

    Ha en fin andra advent..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så fint skåp!!! Gillar färgen också.
    Hoppas du haft en fin 2:a advent!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint... Visst är det härligt att bryta upp allt det vita ibland?
    Det ska bli kul att se det andra med.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Färgen på skåpet ser jättefin ut Anna!

    Angående skärbrädor så la jag ut en ny i webbutiken igår kväll, sen har jag inga fler för tillfället.

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten kälke!
    Ha en fin vecka
    Kram meta

    SvaraRadera