torsdag 15 januari 2015

Sista dagen på jobbet! Nu börjar det nya livet!


Igår var det sista dagen på jobbet efter 20 år i grönt! Idag börjar det nya livet som studerande och egen företagare. Jag har precis registrerat add: design och tar uppdrag inom trädgårdsarkitektur, inredningsdesign, homestyling, fotografering och utbildning! Hemsidan och facebook kommer jag att konstruera efter hand. Men vill du nå mig i nuläget går det bra med på fb.

Tillbaka till böckerna! 
Trevlig helg! 
Från en upprymd drömförverkligare!

Bild från reportage hos min vän Linda. Kalkfärg från Modesto.se

9 kommentarer:

  1. STORT STORT LYCKA TILL MED DINA DRÖMMAR!!!!!
    Så underbart att läsa om de som vågar och följer sina drömmar. Kanske jag en dag med kan ta modet till mig och våga lite mer:-)
    All lycka till dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis till nytt jobb och nytt liv, låter
    spännande. Stort lycka till
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Kul! Lycka till och Grattis. Ja till ett bra beslut.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!

    Så kul och spännande!
    Heja dig!

    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad det låter härligt ! Blir upprymd bara jag läser om det så hur ska då inte du känna ;) som tar steget och gör det du drömmer om !! Stort grattis och lycka till ! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Bästa hälsningar till din nya yrke. Jag skulle vilja följa dig på facebook, riescoa inte hitta länken, om du gillar Jag lämnar mitt namn jag söker dig. Lina Ranalli Teramo ItaliaR

    SvaraRadera
  7. Bästa hälsningar till din nya yrke. Jag skulle vilja följa dig på facebook, riescoa inte hitta länken, om du gillar Jag lämnar mitt namn jag söker dig. Lina Ranalli Teramo Italia

    SvaraRadera
  8. Bästa hälsningar till din nya yrke. Jag skulle vilja följa dig på facebook, riescoa inte hitta länken, om du gillar Jag lämnar mitt namn jag söker dig.

    SvaraRadera
  9. Bästa hälsningar till din nya yrke.

    SvaraRadera