torsdag 12 mars 2015

Tid & Tålamod


Jag har satt saxen i ett par gamla jeans. Är lite sugen på en skryta.se- lampskärm. Tid och tålamod styr tillsammans med en febrig dotter. Hon fyller dessutom år i helgen och är orolig för sitt barnkalas! Så håll gärna en tumme att febern går om! 

Jag har haft en toppenvecka med trädgård, inredning och nya kunder! Jag har inte satt press på mig att vara fullt etablerad i år men visst känns det fantastiskt att det börjar rulla på! Jag har en (än så länge bedrövlig) hemsida, www.adddesign.se och facebook! Och så finns bloggen på Instagram. Besök dem gärna!

Jag önskar trevlig helg redan nu! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Åh bu blev jag jättebyfiken på hur den lampskärmen ska bli! Jag som älskar denim!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jeanslampskärm, vad häftigt!! Är det inte svårt med tjocktyg?

    SvaraRadera