torsdag 18 juni 2015

Min stil just nu...






















Några bilder på min lantliga stil just nu. Avskalat och enkelt passar oss nu när livet levs utomhus! Jo, midsommar ser ut att bli en riktig inomhus- mysare! 

Gärna brunt i form av trä, korg och skinn. Och gärna lite neonfärgat! Älskar den neonorange saxen! Förutom att den är sylvass så är den exakt den färgklick köket behöver. Ett pling!

Om du vill låna mina bilder så skriver du vart de kommer ifrån och länkar till bloggen!

Förra veckan blev jag intervjuad av Aftonbladet och deras nya inredningssajt My Home. Den publiceras i början på juli. Har ni varit där och kollat? Houzz är ju också relativt nytt i Sverige. Och så har vi ju StyleRoom som säkert alla känner till. Där bloggar jag. Oändligt mycket inspiration på alla platserna! OCH möjlighet att ställa frågor och diskutera! Det är kul!

Ni kan också se mer av mina bilder på instagram @adddesign.se och facebook/adddesignab

Jag önskar alla en riktigt glad midsommar!

3 kommentarer:

  1. Så fint ni har det hemma hos er, snygg färg på skåpen. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det ser ut, härligt och trivsamt!
    Glad midsommar till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera