tisdag 26 januari 2016

Det är klart! Det är blått!













Får jag lov att presentera vårt nya sovrum. Samma möbler och saker men ny färg på väggarna i form av Emma von Brömssens tranor som ingår i Eco wallpapers Simplicity. Och färgen är Alcro pashmina som blir helmatt! Allt finns på suveräna Colorama i Karlsborg!

Jag ville göra rummet mycket mer ombonat. Jag valde mellan två helt olika tapeter men eftersom rummet har så många dörrar vann tranorna. Det flyktiga motivet gjorde att jag ville jorda rummet ytterligare och jag valde en ännu mörkare, djupare blå färg. En färg jag hittade på tranornas vingspetsar.

Nu skall vi snart provsova!

3 kommentarer:

  1. Wow suuupersnyggt!! Den där tapeten har jag också spanat in, hur charmig som helst och jag tror den kommer att stå sig över tid, känns klassiskt. Du har verkligen lyckats hitta en harmoni i sovrummet, där kommer du sussa sött - ett riktigt lyckat projekt!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  2. Åh så fint :-). Där kommer ni sova gott. Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert... Blått är flott :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera