tisdag 7 juni 2016

Hus med bus!




I veckan kommer Family Living ut med Evelina och hennes familjs hem. Nu biter jag på naglarna för jag har sett en kommentar på instagram om att bildkvalitén är dålig. Tänk om om tidningen har tryck de lågupplösta bilderna till layouten? Tänk om jag skickat fel bilder? Eller om det har blivit något konstigt i överföringen. Sist jag hade kontakt med redaktionen fick jag ett "fina bilder!" tillbaka och nu håller jag tummarna så att det knakar att inget har blivit fel. Inte för min skull utan för familjen i Höghult som har väntat ett år på att se det här i favoritmagasinet. 

OM det nu är ett fiasko. Glöm då inte att Evelinas fina instagramkonto @husochbus är grunden till allt och läs texten- för det handlar om en kärleksfull och spännande familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar