söndag 4 december 2016

Julgranshängare!






Varvar julbakning med jobb. Möbelriksdagen genomförs i januari och det är mycket som skall göras innan! Idag går jag igenom blivande projektkoordinatorernas förslag till utformning av allt från utställningar till gala- middag. Det är fina förslag och jag ser fram emot att ta dem vidare. Jag är säkert inte ensam om att känna att det är mycket (roligt) jobb som skall hinnas med innan jul samtidigt som man vill stanna upp och bara känna hur härlig högtid som väntar!

Bild från vardagsrummet idag. Förra veckan hade Olby design (som tillverkar sina möbler i Skövde) sin årliga utförsäljning och blixtförälskelsen- fina, nätta klädställningen (i vitpigmenterad ask) får agera gran fram till julgranen kommer in.

Jag har några julkort kvar (se tidigare inlägg) så skicka ett meddelande till info@adddesign.se om du är intresserad. Kul att så många gillar dem!

Mer på instagram @adddesign.se
facebook/adddesignab
houzz http://www.houzz.se/pro/anna-stenberg/wwwadddesignse


Jag önskar god jul!


Hängare från Olby design, soffa och fåtölj från Ire möbel och halmänglar från Forsviks bruks julmarknad- nästa helg är det dags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar