fredag 23 mars 2018

Nu är Nordiska trädgårdar igång. Välkommen!
















Jag börjar med att presentera mitt trädgårdsrum för glädje och gemenskap mitt i sommaren. Så här såg det ut igår precis innan Nordiska trädgårdar slog upp portarna. 

Min trädgård är uppbyggd som en moodboard över de platser jag önskar i trädgården- mitt Moodroom. I rummet för glädje och gemenskap spelar det ingen roll om det är 3 gäster eller 8. Vi gör plats för alla och delar på det som står på bordet. Vacker keramik passar lika bra att äta ur som att servera i och kvällens sallad agerar dekoration tills vi slår oss ner. Bordet är smalt för att komma nära varandra, sittplatserna många och med belysningen över matplatsen sitter vi kvar långt in i augustinatten.
Möbler från Tre sekel möbelsnickeri, keramik från Hjo krukmakeri, gjutjärnsurnor och pollare från Möllorps gjuteri, golver eller rättare sagt golvsystemet är från Prästängen, armaturer från Zero, växter från Rosenlunds trädgård och stege från Olby design. Och det är tack vare A-J transporter som allt är på plats.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar