torsdag 6 mars 2014

Sängen...


Våra döttrar vill absolut sova i en ful våningssäng! Och då kanske du tänker 1. Huvudsaken är väl att de sover! Och då svarar jag att jag tror att de fintar oss! De kommer inte att sova ändå och så blir det vi som får klättra upp på en stege varje natt på den fula sängen. 

2. Men det finns ju fina våningssängar! Och då svarar jag att de finaste kostar 20 000 kr och det är inte aktuellt! Nej nya våningssängen får bli ett eget projekt  när bästa, vackraste, antika sängen är såld på blocket och vi har hittat en begagnad vånings- dito!

3 kommentarer:

  1. ÅHh.. så fin säng! Den måste man ju känna sig som en prinsessa i :)

    Så härligt att du hittar vårtecken i trädgården redan! Här har vi snö än så det dröjer än innan vi kan se några... Men så man längtar!

    Tack gulliga du för din fina kommentar den värmde ska du veta.. Det är nog den finaste jag fått!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Haha...barnen tycker inte alltid lika (har jag märkt). Får kommentarer som "när jag får en egen lägenhet så ska jag ha modern stil" eller" du gillar ju en massa gamla grejer"...jaja...huvudsaken är väl att jag är nöjd här hemma i "mina" rum. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dej en trevlig helg!!!
    Må så gott!
    Kram bia

    SvaraRadera