måndag 13 april 2015

En fantastisk och tidig vårträdgård!





































































Jag har visat bilder från Stig och Lisas vackra och tidiga trädgård flera gånger. Här finns blomsterprakt från perenner innan jag har hunnit få av mig långkalsongerna. Och allt började med en liten gullviva för många år sedan. Nu utvecklas planteringarna varje år men alltid med samma känsla för organiska former och platsens förutsättningar! Det här är en riktig pärla!

Mina bilder! Vill du låna så frågar du först och anger alltid källan! info@adddesign.se

9 kommentarer:

  1. Woaw vilken underbar trädgård :-)
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  2. Å herre min je vilken trädgård!!
    Här började vi gräva för en mindre köksträdgård igår och idag visar jag min skiss... Kika på den så kommer du få dig ett garanterat gapskratt, för jag kan verkligen inte rita än mindre tredimensionellt;-)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt det ser ut! Verkligen ljuvligt, vilken oas:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt underbar trädgård och fina bilder.

    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera
  5. Ojojoj, helt fantastiskt! Tack för inspirationen! :)

    SvaraRadera
  6. Åh så "många" vackra bilder ;))
    Fin liten bukett där också ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. MEN!!!! Så fint! En alldeles underbar trädgård! Är bilderna från förra året eller förstår jag rätt att det är vårens? Så mycket blommor redan, och så fint!
    Väldigt fina bilder också.

    Fin onsdagskväll
    Kram Anncathrine

    Ps Skickar ett mail till dig

    SvaraRadera
  8. OOhh... vilken härlig trädgård och med massor av fina detaljer! Underbara bilder du tagit... Du är duktig!

    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Dette må vere min draumehage...Gamle tre og mosegrodde steinar - vakkert. God helg!
    Mvh Monica

    SvaraRadera