fredag 17 november 2017

Karlsborgsföretagen på Elmia



Mölltorps gjuteris VD Marie Nord visar vad besökaren får med sig om Karlsborg. I foldern finns en ficka med en chokladpeng med guldpapper eftersom budskapet är att vi (Guldplats Karlsborg) lovar guld och gröna skogar. Ja var självgod och nöjd när jag kom på det. I övrigt är jag kass på allt grafiskt och så glad att duktiga Kajsas web gör jobbet.









Jag fick det spännande uppdraget att rita förslag på monter när flera företag ville delta tillsammans på Elmia Subcontractor som pågår nu. Det är kul att lära sig mer om företagen och när jag var där och hälsade på under mässans första timmar så hade det börjat riktigt bra. Jag hoppas att det har fortsatt ännu bättre. Kågebelt, Precikap, KPP, Mölltorps gjuteri, Brodit och Noremech är de deltagande företagen där också Karlsborg kommun och Karlsborgs utvecklingsbolag finns representerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar