tisdag 18 juni 2013

Snygga spiror



Senaste möbeln in i huset har vackra ben! Det var de jag föll  för! Men om något skall in måste något stryka på foten. Det blev barnens stora tvättkorg full med leksaker som hamnade i ladugården. Inte leksakerna dock! De är fint och prydligt instuvade i skåpen i vardagsrummet! Där har nu My Little Pony ett eget stall och alla de olika batteridrivna djuren har egna små krypin. Bakom en lucka finns en hangar för det radiostyrda rosa My Little Pony- flygplanet! Jo då! Fint väder eller hur!? Hoppas att det fortsätter över Midsommar!

7 kommentarer:

  1. Jätte fint Bord !
    Gillsr skarpt ! Helt i min smak ! :)
    Bra att kunna gömma undan eller hur ? :)

    Ha en fin fortsättning på Midsommarveckan!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Trodde vi skulle få se dina spiror, hihi! Bordet är jättesnyggt och sådana små bord är så praktiska, piffar upp och kan lätt byta plats.
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Snyggt bord... alldeles lagomt stort!

    Önska dig en fin midsommar!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Underbart bord, jag älskar också benen :)
    Vacker bild!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Verkligen snygga spiror!=) Så fint och charmigt bord.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Riktigt vackert bord..benen var ju super !! Ett sånt bord som inte är så stort blir ju ganska lätt placerat oxå kan jag tänka mej.

    En riktigt fin midsommar till dej...stor kraaaam

    SvaraRadera
  7. Vansinnigt vackert bord!!!
    Önskar dig en riktigt trevlig midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera