torsdag 8 januari 2015

Lat?


Någon mer än jag som har svårt att komma igång efter ledigheten? Lat är kanske ett starkt ord för jag gör det jag ska och har tränat två gånger hitintills i veckan. Oeffektiv och lättdistraherad är kanske bättre uttryck! Jag håller på med ett jättespännande projekt men trots det dras jag till kaffekoppen, pinterest och alla era fina bloggar... Det får bli nya tag imorgon för nu är det dags att hämta barnen!

Boken fick jag av min man i julklapp! Allt är inte fantastiskt i den men det är härlig inspiration på många av uppslagen!

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bättre framåt vårkanten ;)......själv har jag tagit ett yoga pass idag....sen blir det promenader på band och ute ;))...men just nu börjar jag känna av en förkylning så man får ta det lite lugnt ;)
    Kram bia

    SvaraRadera