söndag 6 maj 2012

Fynd och vinster!


 


Loppissväng i lördags! Hittade bland annat ny barnstol och fina brödlådan! Stolen bara råkade ha samma gröna nyans som jag har målat saker i i köket och lådan blir fin fin till penslar. kritor och block!

Nu skall jag åka till södraste Skåne om en liten stund. Måste åka iväg med jobbet en vecka. Det blir väldigt ovant att vara ifrån familjen SÅ länge! Och imorgon skulle jag ju dra en vinnare! Vi får helt enkelt se om jag kommer åt en dator och om det ges tid... Jag ber om ursäkt för att jag håller er på halster! Men vinster är ju värd att väntas på!!! Ha en bra vecka!

15 kommentarer:

  1. Vad roligt när loppisrundan blir lyckad! Är sugen på att loppa jag med men har inte sett att någon lopps häromkring öppnat ännu. Spännande med tävlingen, ha det bra!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken fin stol, färgen gillar jag. Ha en fin vecka. kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fynd!! Brödlådan är superfin och kronan o "j". Stolen var det nog mening att den skulle få flytta hem till er:-).
    Jag ska oxå iväg från familjen:'(.
    Fy, hur ska det gå?! Jaja..det LÄRA bara gå.
    Tur det blir späckat program så tiden går fort!!!
    Ha det gott!
    Kram <3

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar stol I LIKE!!!

    SvaraRadera
  5. Så himla fin stol♥ Och brödlådan var ju också ett superfynd !!
    - I bland händer det ! Grattis till fynden, och ha en kul och inspirerande vecka !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Grattis till fynden verkligen fina... Det är inte alltid man har turen att hitta nåt.

    Skön vecka till dig!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. vilken härlig stol gillar färgen skarpt härligt när man hitta de där små gulfynden...ha en härlig vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  8. Men den stolen va läcker ,härlig färg :)
    Brödskrinet va också jättefint.
    Ha de så fint på din tripp,tänk va kul att komma hem sen till de dina;)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  9. Härlig färg på stolen! Ha nu en skön tripp med jobbet! Kram Iréne

    SvaraRadera
  10. Vilka fina grejer du hittade!

    SvaraRadera
  11. Vilken grön vår. Den härliga gröna nyansen har verkligen erövrat mitt inredningshjärta. Såg den på trädgårdsmässan och blev helt såld.

    SvaraRadera
  12. Å, såna fina lådor vill jag ha till arbetsrummet!
    Jättefina fynd!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  13. Kul att Du kom förbi vår butik idag!
    Hann inte prata med Dig så mycket...
    Har Du möjlighet att ge mig Din mailadress?
    Lycka till med bloggandet!
    Du tar verkligen vackra bilder!
    MVH
    Monica Eriksson, M & M Living Home i Ljungby

    SvaraRadera
  14. Såååå mycket fint du visar!!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera