måndag 14 maj 2012

M som i Mamma


 Jag berättade ju att jag inte åkte hem efter jobb- veckan i Skåne. Familjen mötte upp i Ljungby så att vi kunde hälsa på några av mina släktingar där. Farmor och brorsan med familj och så mamma såklart! Tyvärr hann vi som vanligt inte med alla som jag gärna skulle vilja träffa! Min mamma är också inredningsintresserad! Hennes hem är lite mer vitt och shabby än mitt och med många fina detaljer. På Pingstkyrkans försäljning, M&M Living Home och Fyra Vindar tror jag att hon hittat det mesta av alla fina små saker och vackra porslin. Här kommer lite... Ha en fortsatt bra vecka!








7 kommentarer:

  1. Så fint mamma har det.. Fina bilder!
    Man vill så mycket men det är inte ofta man hinner med allt.

    Kul att du valt att följa mig, blev så glad!

    Önskar dig en försatt skön vecka.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Fina bilder/bra smak mamma har;) /kramen Anne

    SvaraRadera
  3. Så fint mamma har det. Rosorna är helt underbara.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Mysigt att hälsa på släkt å vänner, men som sagt man hinner ju inte med alla! Tillbringaren å terrinen var så fina! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Men så jääättefina ting, din mamma har bra smak!!!! Äpplet faller inte långt från trädet:)))) Jag tycker det är så fint med tallrikshyllor! Jag hade faktiskt tänkt ha det i mitt kök men det blev en spegel istället.

    Stöööörsta kraaaaaaamizen aka

    SvaraRadera
  6. Mycket fint hos din mamma! Jag önskar att jag hade plats för en tallrikshylla.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  7. halloj vilket härligt hem....släktingar i Ljungby????? Jag har oxå släktingar där,,MIn morbror äger Kvantum i Ljungby. Sitter just nu på jobbet kan ju inte göra inlägg på din blogg hemma....en kvart kvar sen e man ledig i 4 dagar så skönt!!! Ha en härlig vecka kram från Maja

    SvaraRadera