söndag 13 maj 2012

GRATTIS!



Stort grattis till Elin med bloggen Det grå huset! Vinnare av de fina sakerna från Green Gate i samarbete med butiken Förr & Nu! Hör av dig till mig med adress så skickar jag dem! Tack till alla som har varit med i tävlingen! Och tack till Förr & Nu! Jag lovar nytt inlägg imorgon. Men nu måste jag ta hand om allt efter en vecka borta med jobb! Familjen mötte upp mig i fredags i Småland så det blev ytterligare några dagar hemifrån! Trevlig söndagskväll och återigen GRATTIS ELIN!


11 kommentarer:

  1. Grattis till den lyckliga vinnaren;)
    Tack för en fin utlottning.
    Ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. grattis till vinnaren.

    Ha en fin vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Grattis Grattis!
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren!

    Önskar dig en skön vecka.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hej, såg i ett tidigare inlägg att du drivit upp egna Ranunkler, dessa fantastiska blommor, behövs det växthus? Hittade din trevliga blog när jag var ute för att näthandla.
    Hälsn
    Sibayna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har drivit upp dem på verandan. Nu har jag några med olika färger på gång. Får se om jag har samma tur igen...

      Radera
    2. Hej igen. Måste erkänna att jag är helt rudis på ranunkel,är det en lökväxt eller? Jag vill bara ha!
      Sibayna

      Radera
  6. grattis till vinnaren! Vilka fina nejlikor du hade i de små vaserna!

    SvaraRadera
  7. Stoooooooooooort grattis till den lyckliga vinnaren!! Och till bloggerskan för en finfin utlottning!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Tack för en superfin utlottning, och ett STORT grattis till vinnaren !

    Önskar dej en härlig vecka ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till den lyckliga vinnaren och tack för tävlingen!

    Ha en trevlig vecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera