måndag 1 april 2019

Vårkänslor



Nu har jag avslutat det stora projekt som har tagit större delen av min tid under 1,5 år. Det har varit utvecklande och jäkligt roligt. Jag har lärt mig en massa nytt vad gäller strategiskt arbete, kompetensförsörjning, digitalisering och ledning. Men det har också gällt att tänka nytt och våga utmana. För att inte bara planera och prata har jag också kavlat upp ärmarna några gånger för att få saker att hända. Och det har lyckats. Och så sist men inte minst har det erbjudit härliga kollegor!

Så vad händer nu?

Jag är glad över alla inredning- och trädgårdsuppdrag som ramlat in trots att jag varit väldigt dålig på att synas. Men nu hoppas jag att solen för med sig nyväckt lust för hem och trädgården och att jag får erbjuda mina tjänster till dig.

Jag kan skapa platsen du drömmer om. Nej förresten- platsen du inte ens vet att du drömmer om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar