onsdag 26 oktober 2011

Nu vet jag vad det betyder, Förr & Nu. Förr: köpstopp, Nu: nya fina saker hemma


Skulle bara kolla lite i affärer igår men det gick ju inte! Massor med nya saker överallt! Men det där med köpstopp var väl mest på skoj va!? Jag avstod från att fylla hela bilen men några nyheter och gamla godingar var tvungna att följa med! Annars var huvudsyftet med utflykten att träffa Linda efter jobbet och gå ut och äta! Det var jättemysigt och nyttigt att göra något på egen hand!

Nya vackra kritvita spetsat till kransar och annat pyssel, singel- ljushållare i fransk kandelaberstil, superfina klämmor från Ib Laursen att fästa upp draperi med eller varför inte kommande julkort! Ett nät- hjärta i zink att fylla med mossa. Buxbomshjärtat köpte jag förra året. 3 stycken i olika storlekar. De kostade ganska mycket men jag kan verkligen rekommendera dem om de dyker upp igen! Genom att spraya med vatten en gång i månaden håller de sig som nya! De är säkert härliga torkade också men jag vill ha kvar dem gröna. Det mesta är från Förr & Nu i Tibro.







1 kommentar:

  1. Men Anna då! Har du ingen köpstoppskaraktär alls? ;-)) Det var jättefina saker, men mitt köpstopp var inte på skoj så jag får "hia" mig... eller får jag väl knyppla lite spets själv hahahaha :-)

    Kram Jessica

    SvaraRadera