fredag 9 december 2011

Lotto!



I morgon skall jag dra en vinnare! Lita på att jag kommer att vara opartisk! Jag skulle vilja ha ett hjärta till er alla- familj, vänner, grannar, kollegor, nya bekantskaper och alla ni som jag inte alls känner men som tittar in på min blogg! Jag är så GLAD att ni har blivit så många och jag är så TACKSAM för att ni är så trogna läsare!

Nu ligger i alla fall lapparna i tryggt förvar och det finns fortfarande plats för fler!




Tack till alla som kom ihåg mig och lutfisken igår! Nu skall vi på kalas och fira en underbar 3-åring! 

Ha en skön lördag!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag skulle gärna vilja vinna en av sakerna, skulle bli glad för vilken som helst.
    Kollar på din blogg i stort sett varje dag. Mysigt med barnkalas, barn i den åldern är ju så spontana och naturliga. Man bara önskar att man fört dagbok för man glömmer många roliga episoder med dem. Kram Inga-Lill

    SvaraRadera