söndag 18 mars 2018

Skapa vår i -17! Nu åker jag snart till Nordiska trädgårdar.



Jag har aldrig varit med om så stora chanser att allt ska gå fel. Träd ska grävas upp i djup tjäle, de träd som "blommar i mars" gör det absolut inte, buxbomen kan frystorka och växterna frysa. Dessutom skulle jag haft med mig mossa och annat från skogen som jag kan se mig i stjärnorna efter. Deppig? Nej inte alls för jag har suveräna samarbetspartners och vet att det finns en lösning på varje utmaning. Men pulsen är hög, det kan jag erkänna. Nu inriktar jag mig på att få till en trädgård och blundar hårt för tävlingsmomentet med bedömningar från en jury och besökarnas röster. Men kom gärna och hälsa på mig.

Kom och hälsa på i C09:46 och min trädgård Moodroom. 

Moodroom är uppbyggt efter en moodboard där livet och känslorna ges utrymme i det som är vår fristad oavsett storlek. De olika rummen speglar olika känslor som jag vill få utrymme för på min plats på jorden. Glädje och gemenskap på en plast för många, skönhet i förfall på en dyster yta, en lugn och utvecklande plats för fria tankar och ett spirande och kreativt hörn. Vad ger du utrymme i ditt Moodroom?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar