söndag 29 januari 2012

Kuddkrig & ifred





 



Redan min tredje arbetsdag blev en vab- dag. Det är väl klassiskt att två veckor in på dagistiden kommer det en rejäl förkylning! Jag har tagit hand om tre sjuklingar i helgen och håller tummarna att jag själv får klara mig så att jag får tid att sätta mig in i jobbet igen (och skulle jag bli sjuk så inser jag att jag skall jobba en herrans massa år framöver så jag hinner nog...) I alla fall så har vi tagit det lugn i helgen och myst i sofforna med massor av vårfina kuddar och filtar, ifred och nästintill isolerade!!!




Ha en skön söndag!

11 kommentarer:

  1. ¡Una entrada preciosa!
    Saludos.

    SvaraRadera
  2. Många fina kuddar!
    Skön söndag
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Oj, vad många fina kuddar. Jag håller tummarna och hoppas att du slipper förkylningen.

    Ha en fin söndag. Kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Men åååååhhhh!!! Nu blev jag heeeelt sjuk (jag med, fniss)!!!! Vilka sanslöst fina kuddar!! Jag äääälskar kuddar!!! Superfint att blanda vitt, grått och en fin nyans rosa - klockrent!!! Förstår att ni trivs där i soffmyset!!!! Hoppas nu att ni kryar på er! Men som du säger, du hinner jobba:))))))

    Stööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera
  5. Hej! Å vilka härliga kuddar....en av mina stora passioner kan man inte få för många av eller hur??? kram från Maja

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Åh vad många snygga kuddar!

    Ha en bra vecka, hoppas du klarar dig från förkylningen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Är det ok att jag lånar bild på urnorna till min nästa annons i Hem & Antik?

    Hoppas att du klarar dig undan förkylningen!

    Kram Maud

    <
    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Oj så härliga kuddar, en superfin samling!!!
    Radion kommer in nätbutiken imorgon.

    Hoppas inga förkylningar tar över..usch för det.

    Må så gott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  9. åh vad många härliga kuddar! jobba hinner du med:) tiden går så fort plötsligen är det slut med VAB. kram

    SvaraRadera
  10. Många nyanser av vitt & beige – när färgerna är i sin bästa form!
    Så fint & mycket bra sammansatt!
    Hälsningar Veronica G.

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Oj, så mycket fina kuddar. Tycker mycket om den där grå och rosa, mmm.
    Hoppas det lugnar ner sig med förkylningarna så ni får vara friska.

    Önskar dig en fin dag.
    kram

    SvaraRadera