måndag 9 januari 2012

Shoppingsugen!


 


Är det vinterns kyla, julen som dansat ut och lämnat hemmet gapande tomt på intresse eller helt enkelt bara ett nytt friskt år som gör att jag vill shoppa! Det är samma sak varje år vid den här tiden! Ut med det gamla, in med det nya... eller så mycket nytt det nu blir med en föräldraledig kassa. Och med nytt menar jag såklart inte bara nytt nytt. Gärna vintage! Tänkte visa några få saker på min önskelista, för just nu är den låååång! Just dessa sakerna och bilderna hittade jag här!

   
  Börjar drömma om trädgårdsliv och vill dricka kaffe i emaljmuggar och plantera i stora urnor! Stora bokstäver med flickornas initialer och så skylten för att inte allt skall bli för sött. Jag avskyr när vi inte säger god natt ordentligt även om vi går om varandra med jobb och småttingar, så jag gillade texten!

Önskar mig också nya kuddar, krukor, sängkappa till gästrummet och ett träskåp till köket för att göra det lite mer.. hmm lanthandel! 

Är det bara jag som vill gå loss i fina affärer, hos floristen och loppisar just nu?

Trevlig kväll!!!

1 kommentar:

  1. Nejdå Anna, det är inte bara du som är shoppingsugen.... jag vill oxå!!! Synd bara att det där "efter-jul-innan-vår-suget" sammanfaller med årets fattigaste månad... ;-) Jag kan tyvärr inte se bilderna ovan, vet inte om det är nåt fel hos mig eller hos dig?
    Kram kram, Jessica

    SvaraRadera