söndag 29 april 2012

Ut i trädgården!







Idag blir det trädgårdsarbete! Vi grävde igår för nya perenner och Dahlior och idag tänkte jag så grönsaker. Rosorna skall få sig en duvning också för nu har de små björkarna musöron. Om det finns någon rygg kvar så skall jag dela perenner. P jobbar helgen men barnen har världens bästa mormor här i fyra dagar så gissa om jag får jobba på ostört. Barnen är det bästa som finns men ibland är det ju bara skönt att få greja på och göra klart! Skall fota trädgården under dagen. Håll till godo med tvätten så länge =) Hoppas du också har fint väder!

9 kommentarer:

  1. Vindarna har verkligen varit både rikliga och kalla, men solen har glatt oss hela dagen. Våren är på gång.
    Ha en bra vecka.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Fina vackra bilder. Ha en fin vecka kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Skickar lite varma vindar från väster då. Här har varit kanonvarmt och jag har sett två fjärilar idag. En gul och en brun så nu är våren här!
    Kram från sys i Norge

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!
    Ha en riktigt bra vecka :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Anna...man blir så glad av alla dina fina bilder och inspirerande påhitt!
    Man får lust att vilja börja fippla :)
    Så fint att ha gammeldags nypor i en skål, och gaffelns funktion i en kruka gillar jag starkt!

    Kram å ha bästaste starten på veckan!
    kram Hilla

    SvaraRadera
  6. Spring is on it's way, Anna! :) We had a beautiful sunny warm day here, finally - and I worked outside all day long! Yay! :)

    oxo laurie

    SvaraRadera
  7. Vacker dekoration. Ha en vacker fjäder veckan
    Jana

    SvaraRadera
  8. hej ååå man kan riktigt känna doften av våren.......vackra bilder. ... .Men det krånglar fortfarande med att göra inlägg på din blogg hemifrån min dator....så jag smyger in lite kommentarer på jobbet.... Ha en underbar vecka kramen från Maja

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Trevlig helg! Kram Nilla

    SvaraRadera