torsdag 5 april 2012

Syrénkvistar pronto!








Har du inte hunnit ta in några kvistar (men vill) så rekommenderar jag Syrén. Mina blev knoppigt gröna på ett dygn! Kanske finns några kvistar som ändå behöver ansas bort i din eller grannens trädgård!

Nu skall jag ta kort på dagens pyssel men det tar vi imorgon! Några har kommenterat den kommande tävlingen- sakerna är alldeles för stora för att få plats i ägget på riktigt- och alldeles för bra för att jag egentligen skall kunna skiljas från dem!

Ha en riktigt bra ask- onsdag- kväll och hoppas du går på lite ledighet snart! Jag är frisk igen och ledig över hela helgen!

7 kommentarer:

  1. Tack för tipset! ska genast t in ett par! kram

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Älskar också syren!
    Glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med långledigt, och att du dessutom är pigg och kry !
    - Oj vad man blir glad och lycklig över dom där små gröna bladknopparna !
    Ha en härlig påsk !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  4. Så fina ska genast gå ut och plocka några. Tack för tipset! påskkram Anne

    SvaraRadera
  5. Syrenkvistar är finare än björkris tycker jag. Gott att du blivit frisk igen. Lediga dagar är de bästa dagarna.

    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Vad fint med syrenkvistar!

    Ha en Glad Påsk Anna!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Jättefint med syren!
    Jag var ute o letade björkris häromdagen och hittade inte en enda (!) björk, har däremot massor av syrenbuskar i trädgården!
    Vad himla mycket fint påskpynt du gjort :)
    Önskar dig en riktigt fin påsk!
    Kram Marie

    SvaraRadera