söndag 8 april 2012

Glad Påsk!



GLAD PÅSK!!!



Ett vitt vackert snötäcke! Lagom för att framhäva nykrattade grusgångar och spröda tulpanknoppar! I övrigt vill jag bara spy över vädret! Jag skulle hålla på i trädgården nu när jag är ledig några extra dagar! Gräva, gödsla och så! Utan jacka! Men vitt ute har gett massor med färg inne! Visst är buketten härlig!?

Idag är det påskfest x 2! Släkt på dagen och vänner på kvällen! Bästa sällskapet och bästa maten! Känner, trots vädret som man ju under inga omständigheter kan reglera, att påsken är underbart ledig, god, mysig och kravfri! Och gul! Inte min färg men som en klok kvinna sa... en helg om året kan väl få vara gul! Var gärna med i min utlottning av GreenGate i samarbete med Förr & Nu! Och återigen, GLAD PÅSK!

6 kommentarer:

  1. Liebe Anna,
    ich liebe Tulpen, dein Blumenstrauß ist herrlich!
    Auch ich wünsche dir ein wunderschönes Osterfest!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvaraRadera
  2. glad påsk till dig!
    Fina bilder! / Amelie

    SvaraRadera
  3. Julen kommer tillbaka i påskens gula färg,
    vi känner glädje in i ben och märg.

    GLAD PÅSK! :)

    Hälsningar Veronica G

    SvaraRadera
  4. Underbar tulpanbukett!
    Igår morse kunde man börja fundera på om det inte var så att det var jul trots allt, så vit som världen var. Men som tur var smälte allt undan för idag ser det ut som det ska igen, fast k a l l t.. Brrr...
    Önskar dig en fortsatt fin påskhelg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åh vilka superfina bilder, gah... läckert!!!! Och självklart vill jag vara med i din fina utlottning!!!

    Önskar dig en fin fortsättning på påsken!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. En underbar bukett i en så fin kruka! Ja snön kom men här försvann den lika fort, men fy 17 vad kallt det blåser! Ha en fortsatt fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera