onsdag 14 maj 2014

C- vitaminer värda att vänta på!







Min senaste lykta får agera växthus åt ett Clementinträd. Jag kan se fram emot egna ekologiska clementiner om si sådär 12 år. Ni som känner mig vet att det är väldigt lång tid i mitt hus. Jag är otålig och ombytlig när det gäller saker i hemmet! Men just nu är plantorna söta och jag skall sköta dem efter bästa förmåga. En Avokadokärna har jag också tänk trycka ner i jorden i eftermiddag, tillsammans med frön från Japanska Vivor och Jättevallmo. Så fort bara störtskurarna, haglet och åskan gör eld upphör! Fortsatt fin vecka!!!

Saker från Sparsmakat, Vita Ranunkler samt Terrible Twins.

2 kommentarer:

  1. Så vackert ditt växthus är och fint med krukorna. Jättefina bilder.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  2. Så fint när man ser att de börjar växa! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera