tisdag 13 maj 2014

Vattenpaus!


Nej jag tröttnade inte på gult efter påsk. Gult är fult- fint på något sätt. Brickan från Bengt & Lotta har jag hittat på Afecto. Det har dessutom ett skönt mönster som gör mig glad. Vattnet symboliserar min längtan efter sol och värme! I helgen vill jag ta svettiga vattenpauser under trädgårdsarbetet, inte gå in och värma mig med kaffe! 

Imorgon kommer nya numret av StyleRoom ut i butiken. Jag vet inte så mycket mer än att jag är med i en intervju och att de har lånat "en gul" bild av mig! 

Hoppas att din vecka blir fin!


2 kommentarer:

  1. Man blir glad av gult !!....kul med en intervju ;))............loppisen går framåt...kul tycker jag förstås ;))
    Kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera
  2. Klart man kan ha gult även om det inte är Påsk :)
    En härlig färg tycker jag :)
    Hoppas allt är bra med dig och kul med en intervju!
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera