söndag 18 december 2011

Veckans vinnare!


Inga- Lill Johansson i Karlsborg och Kristina Blomberg i Limhamn är vinnare av fina skylten från Svanefors!

Lars Opdal på Nötterö, Linda Wisser i Svanvik och Jessica Wallin Erixon i Hamneda vinner varsin julfin handduk från Nyblom o Kollén! 

Grattis!

Det kommer en ny tävling lägre fram. Tack till alla som har varit med!

Min mail hittar du längst ner, så fort jag får din adress så skickar jag vinsten så den hinner komma innan julafton!  Er jag har adressen till behöver inte göra detta! =)





3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att jag vann! :-) Gissar att du har min adress?!

    Krya på dig, och hoppas att ni haft en mysig helg trots att du varit hängig!

    Kraaam från Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej

    Så bra att min man vann! Jag glömde ju att anmäla mig, men det var handduken jag var ute efter. Väldigt nöjd mao! Åh, vilka fina smycken! Hoppas som sagt att helgen varit ok, trots flunsa.
    Kram sys

    SvaraRadera
  3. Oj ser man på! Var det så lett å vinne? Min fru er faktisk enda gladere enn meg :o)
    Anna, jeg følger bloggen din jevnlig selv om jeg er mindre bra på å kommentere... Er som du vet superimponert over alt du får til! Det er jammen på tide at andre får ta del i alt det fine som du får i stand på Svanängen. Ha en herlig førjul og hils!
    Klem fra en av vinnerne

    SvaraRadera