fredag 3 oktober 2014

Allt i hemmets julspecial!


 I slutet på månaden är vårt hem med i Allt i Hemmets stora Julspecial. Att göra ett julreportage har varit en dröm och det skall bli jätteroligt att se. Ingen styling och jag har dessutom fotat flera av bilderna. Trevliga Ann- Charlotte Andersson med bloggen Fyra årstider står för reportaget. 

Vill ni se förra julen så hittar ni den HÄR (mamma- det börjar med årskrönika och sedan är det bara att välja "äldre inlägg" för att byta sida).

Jag önskar alla en riktigt fin helg!

7 kommentarer:

  1. Spännande att få var med i ett julreportage! Det ska jag kolla in. Ser dock inte förra julen? Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar med årskröna men sedan kommer julen om man väljer äldre inlägg. Ska kolla länken igen. Tack för besöket och trevlig helg. Kram Anna

      Radera
  2. Grattis! Blir nog ett fint reportage att läsa för du har ju så fint i ditt hem /M

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul! Det måste jag spana in, gissar att det är ett jättefint reportage!!

    Trevlig helg!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  4. Spännande med ett julreportage....blir säkert bra, för ni har ju så fint i ert hem ;))
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Den tidningen ser jag fram emot. Det börjar ju faktiskt närma sig julen nu även om hösten visar sig från sin bästa sida just nu. Vi har ju haft, i alla fall där vi bor, en jättefin höst med varma dagar.

    Med vänlig hälsning, Josefin

    SvaraRadera
  6. Wooo...Va spännande ♡-ligt Grattis till dé!
    /Kram

    SvaraRadera