tisdag 7 oktober 2014

Veranda och frukostrum







Egentligen var verandan menad att bli en praktisk hall med bra förvaring. Som jag sagt tidigare använder vi köksingången och verandan har mest stått tom. Tills nu. För kallt för att sitta ute och med ett matrum under förvandling använder vi verandan som frukostrum. Riktigt mysigt att spana över fälten efter älgar och rävar och se dimman lätta.

Kanske är vi bättre på att flytta runt möblemang i trädgården än bryta vanor inomhus!? Mitt råd för dagen är i alla fall att prova en ny plats för måltiderna nästa helg! Att se omgivningen från ett nytt perspektiv kan aldrig vara fel!

Duk och hatt  från Modesto, lykta från Vita Ranunkler och muggar från 5 knop.

7 kommentarer:

  1. Ein Traum!! Ett drömhus!! A dream house! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt fint. Ljust, tilltalande och ja.. väldigt fint helt enkelt. Gillar golvet!!!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Att se omgivningarna från ett nytt perspektiv tycker jag var en bra idé ;)...så fin veranda ljust och fräscht!
    Kram på dej
    Bia

    SvaraRadera
  4. Så ljus och fin veranda! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Underbart vackert...vilken rofylld plats...
    Varm höstkram,
    Titti

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Guud va kul att jag hittade hit till dig. Blir så inspirerad av dina bilder. Hit kommer jag helt klart tillbaka.
    Ha en fin dag! Kram Clara

    SvaraRadera
  7. Så koselig, et nydelig frokostrom, og den utsikten ,)

    SvaraRadera