torsdag 2 oktober 2014

Dagen ros!








Jag vill tacka alla kreativa som arbetar på Karlsborgs kommun med turism och information. De sammanförde alla oss som varit månadens fotograf sedan starten i maj förra året. Så himla spännande att träffa fotografer med så olika bakgrund och intressen. Igår möttes jag och en av bloggarna från träffen på tu man hand. Sandra driver den fina och populära bloggen Atilio. Det var ett roligt och spännande möte som jag känner kommer att utveckla mig och ge mig mod att prova nya saker! Tack!


3 kommentarer:

  1. wunderschöne herbstbilder!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder du visar , älskar den gula färgen ihop med flaskorna!kram Anna

    SvaraRadera
  3. What a beautiful garden. I love the hedge with the picket fence gate.

    Tonita

    SvaraRadera