onsdag 22 oktober 2014

Rosa oktober






Jag skulle försöka mig på fina  Ekenäsliv- Annas utmaning och göra en rosa dukning. Men jag kan bara konstatera att dukade bord inte är min grej. I alla fall om jag inte väntar gäster på riktigt! Så rosa rosor, växter från trädgården och två kaffekoppar är mitt bidrag till utmaningen. Men jag tror att jag blir förlåten om jag säger att jag har skänkt pengar till cancerfonden och gett bort buketten till en vän som jag kände förtjänade den! Och det var ju så klart klon i det hela. Forskningen behöver pengar för att bekämpa denna vidriga sjukdom och hela de som drabbas!



Ingen kan göra allt- men alla kan göra något!



Vill du rösta på Lantligt på Svanängen som veckans blogg på så kan du trycka HÄR!

Trevlig kväll! Kram Anna 

4 kommentarer:

  1. hallo, anna, schöne dekoration haben sie!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Just beautiful colours! I love the roses with those dark leafs!
    Have a wonderful autumn time!

    SvaraRadera
  3. Såååå fint vännen! Blir rörd av alla fina inlägg med rosa initiativ <3
    Har röstat på dig så klart!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vackert med rosorna och löven, fin utmaning.
    Och jag röstar och röstar..... du ligger väldigt
    bra till nu.
    Kramar/AM

    SvaraRadera